Isnin, Mac 18, 2024

Pendaftaran Kursus Latihan Industri Sesi I : 2024/2025

  Kepada pelajar-pelajar yang bakal menjalani latihan industri pada Sesi 1 : 2024/2025 akan datang, pendaftaran kursus Latihan Industri sepatutnya telahpun dibuat dengan menyerahkan semua dokumen yang diperlukan dengan lengkap kepada Penasihat Akademik (PA) dan seterusnya kepada Penyelaras Latihan Industri Jabatan (PLIJ) masing-masing di awal bulan Mac 2024 yang lalu.

Jika masih ada yang belum menyerahkan dokumen yang diperlukan tersebut, disertakan pada pautan di bawah ini, dokumen pendaftaran dan borang jawapan (beserta surat permohonan) yang diperlukan untuk melengkapkan pendaftaran tadi serta untuk kegunaan memohon latihan industri di organisasi masing-masing. Dokumen juga boleh didapati di laman web SPMP iUPLI seperti yang semua sudah sedia maklum.

DOKUMEN PENDAFTARAN

BORANG JAWAPAN & SURAT PERMOHONAN LI

Pastikan anda TIDAK BERTANGGUH untuk membuat permohonan di mana-mana organisasi/syarikat dan sentiasa 'follow up' setiap permohonan untuk mengelakkan permohonan 'last minute' berlaku yang akan menyusahkan banyak pihak.

Pastikan anda telah buat semakan latar belakang syarikat dan elakkan dari memohon tempat LI tanpa mengetahui skop kerja, bidang dan operasi syarikat yang sebenar.

Jangan memohon jika anda tidak boleh bertanggungjawab atas permohonan anda.

Sila rujuk semula pautan slaid Taklimat Pengenalan di bawah untuk maklumat lanjut mengenai pendaftaran kursus LI dan pendaftaran syarikat di SPMP.

SLAID TAKLIMAT PENGENALAN LI SESI 1 : 2024/2025


Tiada ulasan:

Catat Ulasan